Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Thursday, August 16, 2007

Apa dah jadi ni !

Sekarang aku tak tahu sama ada nak uar-uarkan kewujudan blog ini atau bagaimana, sesiapa yang jumpa blog ini di alam maya tu, aku respect lah, pasal ada yang sampai ke sini.

Aku sebenarnya baru menyelesaikan kerja aku di Terengganu, dan aku akan bertolak ke Kuala Lumpur, 18 atau 19 Ogos ini. Nampaknya, kerja aku di Kuala Lumpur bermula lagi. Namun apa yang melegakan, langkah ku kali ini tidak dibayangi oleh pengaruh yang menyusahkan aku.

Hari ini, aku tengoklah blog buah hati aku, Qistina. Hmm... nampaknya tunang aku dah mula berjinak dengan dunia alam maya ni.

Welcome to unpredictable World !

1 comments:

qistina said...

amboi-amboi...sesedap rase je ye letak nama orang dlm nie..