Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Saturday, June 19, 2010

Zone Tepu...

Huhhh... improve, improve.. kalau boleh aku nak jadikan 'ia' terbaik, tapi itu yang aku termampu setakat ni, last2 aku off day, legakan sikit otak aku. Nak pelahan2, boleh, tapi darah muda nak buat macam mana.

Tadi, aku ke Tasik Shah Alam, .. lepas tu pergi kejap ke Alam Sentral.Sambil nak ke The Store tingkat LG, ada la ada org promote celcom broadband, aku senyum je, pasal aku ada maxis broadband, bila broadband paham2 la ada 'cap' dia. maxis aku cap dia 3 Gb, bayangkan.

Masa balik, ada TM Unifi datang promote, aku yang dah plan dalam otak aku nak try tu terus layan.Mula2 aku tanya, ada limit downloading tak, terus dia cakap untuk sekarang ni takde limit, apa tidaknya ramai komplen tak padan limitnya 60 Gb, bagi aku dah cukup dah, tapi kalau dia buat macam streamyx alangkah baiknya, bagusss...

Promoter tu pulak tanya aku, duk kawasan mana, aku cakap Batu 3, hrmm.. terkedu nak jawap dia pasal tak activate lagi kawasan tu, tapi prasarana dia katanya dah ada, dia suruh aku isi pendaftaran dulu nanti bila dah ready dia akan call aku, baik aku isi. Hehe, aku nak tengok sampai bila prasarana tu nak ready...

I'm Waitingg....

0 comments: