Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Thursday, July 17, 2008

OK... SAYA BUAT GINI....

Baiklah, memandangkan saya sedar diri ni banyak sangat tanggungjawab..hehe.. saya tak boleh buat streaming 24 jam, dan saya rasa masa paling sesuai streaming live tanpa ada apa-apa gangguan adalah pada sebelah malam.

Jadi, streaming 'tvmalaysia' yang di link kan di tvpas.com, boleh dilihat rancangan streaming pada waktu malam je.. ok.. fair ye...

Ok. ini sahaja coretan saya sebelum nak pulang ni, selamat malam dan selamat menonton. Ohh.. ye.. pasal 'Seantero Media' kat bawah tu, sesiapa nak embbed dia.. hmmm... search sendiri laa yee.. mintak maaf banyak-banyak bukan kedekut, tapi saya galakkan agar usaha lebih, percayalah, bila dah tahu cara dia, memang kamu-kamu semua akan lebih 'power' daripada saya untuk capai apa sahaja. hehe... kerana itulah dinamakan blogging...

Lagipun.. penciptaan embbed tu bukan saya yang punya... hehe... adalah hak ciptanya.Dan sebab-sebab saya bagi 'embbed' kepada blog 'mppas.blogspot.com' tu.. pasal kawan rapat saya tu.. hehe.. maaf ye...

Wassalam....

0 comments: