Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Thursday, August 20, 2009

Haa.... baru aku tahu siapa yang baca blog nih

Susah bila kita senyapkan diri, punn susah kalau kita nak bersuara.

Dugaan yang paling mencabar untuk aku hadapi adalah bercakap apa sahaja didepan tanpa fikir perasaan orang lain. Itu susah buat aku, aku nak sahaja cakap lepas, tapi pasal aku fikir orang tua, aku jadi slow sikit.

Apa yang aku tulis, aku cakap dalam blog nih sejak aku mula bekerja dengan tvpas adalah ikut apa yang ada dalam jiwa aku. Bila lupa, yaa... aku memang akui aku lupa, dan aku mohon maaf pasal apa guna menegakkan benang yang basah.

Kedatangan aku dalam mana-mana 'sektor' pun ada yang tak senang hati, sebelum aku masuk sesuatu syarikat lagi. Dan sekarang aku rasa ada yang masih macam tuh. Sekarang aku dah tahu, dah ada yang memantau kembali blog aku, haaa... takpelah selamat memantau. Jadi hidupkan kembali 'pendaftaran' yang mahu buat komen di blog nih.

Disini tegurlah.. bak kata Waheeda.. 'wassini'...

0 comments: