Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Sunday, August 16, 2009

Segala yang nanti kini dah terburai...

Semalam, aku dah selamat menjalani meeting yang cukup 'runcing'.... Akhirnya selepas 2 jam meeting, semuanya habis dan seperti biasa mesti ada keputusan.

Keputusannya.... Aku dah pindah ke department TX. Hmm... Aku dah lama tahu pasal TX ni pasal Hj Tahir dulu pernah pegang department ni masa dia dengan salah buah tv swasta tersohor di Malaysia ni. Apa yang aku nak tahu... Acronym TX tu..???

Apa yang orang penyiaran istilahkan transmission. Aduh.... Bak kata Big Boss aku, segala kekuatan adalah atas department ni. Huhuhu... Rasa beratnya bahu aku.

'Kawan baik'....???? Hmmm aku akui aku
Ni bukannya perfect, aku bukan malaikat, aku adanya lupa, moody dan aku lihat ketara, bila aku dah banyak kerja, otak aku akan fokus pada satu benda, dan apa-apa yang kacau in between tu... Pasti aku lupa apa yang korang bagi tahu, masa ni note kena bagi aku siap-siap kalau mahu itu dan ini, kalau tak mungkin aku lupa.

Tapi ada yang tak faham, aku jadi mangsa keadaan. Kalau korang jadiacam ni baru korang tahu. (kepada si polan bin si polan). Aku rasa aku jadi macam ni mungkin pasal aku nak save energy utk kerja long term. Dalam keadaan ni ramai yang tak tahu.

Banyak lagi aku nak tulis, tapi cukuplah yang bygone be bygone. Aku rasa aku masih muda lagi(heheh...) dan aku mahu timba pengalaman yang sebaik mungkin.


Terima Kasih semua...

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
naim said...

Tahniah juga sebab jd bos.

Takziah kalau anda rasa itu beban.

Semoga dipermudah segala urusanmu sahabat.

@Naim