Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Thursday, July 30, 2009

Degupan makin kencang...

Dah rezeki aku gamaknya, aku dapat belajar sesuatu yang baru tanpa aku sedar atau tak, secara langsung atau tak langsung, tapi ilmu yang aku timba ni insyaAllah aku tak mahu persiakan.

Kali ni, hasil pengalaman aku satu ketika dahulu, aku jalankan satu projek yang pada aku mencabar kerana tenaga kini bukannya tenaga yang aku ada pada ketika itu, kini tenaga baru, masih baru... Dan memang baru. Tapi hasil latih tubi mereka, aku rasa aku boleh lakukan kerja yang diamanahkan ni.

Sistem lebih kurang sama cuma disesuaikan dengan teknologi terkini. Best memang best, dan seperti biasa, aku suka katakan, aku mahu sehabis baik aku. Motto yang aku pegang ketika aku dalam Pengakap dibangku sekolah rendah lagi.

"Buat Sehabis Baik"...

0 comments: