Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Wednesday, July 29, 2009

Lelapkanlah mataku...

Allah menjadikan malam untuk beristirehat, siang untuk bekerja....

Mungkin aku dah terbiasa balik pagi macam ni, aku susah nak lelapkan mata. Sehingga ke saat aku tulis blog nih, mata aku masih segar lagi, atau pun mungkn juga aku dah rindu sangat kat isteriku yang tercinta... ??? Hmmm... Memang aku kena bawa dia balik ke KL, bersama anak aku...

Atau mungkin juga aku sedang fikirkan masa depan aku..?? Entahlah, banyak sangat dalam minda aku ni. Hari cuti ni aku habiskan masa aku tengok tv, maklumlah susah aku nak tgk tv sekarang nih, kalau tengok pun fokus pada berita je.

Sambil tu aku bawa kawan aku yang kini masih di TVPAS, makan, saje lama tak berjumpa walaupun rumah sebelah kampung je... Memang makan best, cuma yang tak ada Amir yang sekarang kerja dengan MK.

Kalau nak ikutkan nak jugak pergi Midvalley ke, tengok Harry Porter ke, tapi sana sibuk dengan ramai manusia pulak, serabut jugak, dahlah letih nak ke sana, tengok orang ramai je dah letih.

Esok (lepas subuh) bermulalah kerja aku seperti biasa. Heheh, kadang-kadang kita kena tinggalkan pasal kerja juga sekali sekala. Nanti jadi terlalu Extreme politik pulak..

InsyaAllah, hari yang mendatang lebih baik berbanding hari sebelumnya...

:)


0 comments: