Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Saturday, July 25, 2009

Balik dengan seribu persoalan...

Aku balik rumah seperti biasa hari ini, Alhamdulillah cuaca baik, jalan ok, tapi sebelum aku turun balik ke rumah, macam-macam bermain di kepala aku, nak tulis dalam blog ni pun aku jadi keberatan.

Orang tua-tua kata, ada ilmu jangan kedekut untuk kita ajarkan untuk orang lain, nanti Allah akan tambah lagi pengetahuan kita, betul tak..???

Tapi ada yang tak nak buat macam tu, pasal takut ada orang lebih pandai dari dia, takut orang lain lebih mendapat perhatian dari dia, dan macam-macam lagi lah... Hari ini aku berjaya berdepan dengan orang begini. Allah bagi peluang kepada aku untuk berdepan dengan orang macam ni.

Tapi tak apalah, benda dah lepas, dia tak boleh bagi, masih ada cara lagi untuk atasinya. Bukan ke semua ilmu itu datang dari Allah...??? Kalau kita berusaha untuk tahu InsyaAllah akan tunjukkan.

:)

0 comments: