Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Friday, July 24, 2009

Syukur Ya Allah...

Aku bersyukur kerana hari ini aku masih sihat dan bertenaga nak buat kerja, asyil balik pagi aje, semalam, time2 pagi la hujan... Dalam pukul 3 pagi gitu.

Nak dijadikan cerita, aku buat keje macam biasa, aku pulun buat story jer... Edit & edit... Masa tu aku bunyi lain macam kat luar... Peeehhh... Hujan, time2 tu kalau duk rumah dah boleh tidur dgn best lah... Tapi aku baru nak start motor.

Tapi masa hujan dah berhenti, aku nak start motor, ada kereta yang parking(tak payah sebut mana) sedap je tidur. Tak sejuk ke mamat tu. Ditakdirkan hari ni pun dia masih kat situ, tidur jugak... Hrmmm...

Sambung balik citer aku balik pagi2 tu. Masa balik konon nak ikut jalan motor, sekali banjir laahh... Alhamdulillah aku berjaya escape. Masa tu hujan renyai2 jugak, seluar aku pulak belum apa2 dah lencun kena banjir kilat tadi... Adusss..

Tapi apa yang aku nak highlightkan... Alhamdulillah Syukur...

0 comments: