Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Saturday, March 27, 2010

Wahh... Popularnya diaa....

Popular rupanya Zulfaqar ni... Task Force 13. Huhuhu... Nama kumpulan macam ganahh jee. Sekarang dia adalah keluarga Harakahdaily, yang pada asalnya adalah dari keluarga tvpas.com atau lebih tepat lagi, Produser Tvpas.com.

Itu jawatan yang aku tahu sebelum aku meninggalkan tvpas.com. Orang yang dilerkenalkan (rasanya lahh) oleh Nazri Abdullah.

Lama aku tak bercerita mengenai keluarga asal tvpas ni. Benarkan 'dia' adalah 'something' dalam Pas ? Kali terakhir aku jumpa dia adalah ketika di parlimen tempoh hari, bersama seorang lagi wartawan Harakahdaily yang juga asalnya dari tvpas.com, Hazayani Zakaria.

Bagi aku memang ada beza, seorang buka blog untuk update berita dan seorang lagi tulis berita dalam email untuk dihantar ke editor harakahdaily....

Hrrmmm....


- Posted using BlogPress from my iPhone

0 comments: