Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Saturday, November 28, 2009

Edit Video - Transmission - Recording

Semua di atas akan aku cuba buat seorang esok, cara lone ranger satu ketika dahulu di TVPas. Yang membataskan aku esok mungkin Edit Video pasal laptop aku satu pun tak best untuk buat editing pasal... Windows Vista, Windows XP adalah terbaik bagi aku untuk buat editing setakat ini.

Jadi esok, aku akan turun tingkat 2 untuk editing. Video yang aku cuba kerjakan adalah petikan parlimen mengenai royalti minyak di Kelantan, ada Nazri Aziz dan MP Pakatan Rakyat yang lain. Hrrmmm... Belum apa-apa dah diumum... Tengoklaj, kalau siap maka aku akan siarkan secara berulang di live streaming tvselangor... Hehe... (siap ke tak ekk... :p)


- Posted using BlogPress from my iPhone

0 comments: