Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Sunday, November 29, 2009

Larat la jugak sikit-sikit

Seperti yang aku katakan dalam posting sebelum ini, aku buat kerja edit video - transmission - cue live.

Tak sangka pulak video parlimen mengenai royalti minyak tu aku pakai hari ini, ini gara-gara satu program yang sepatutnya masuk list play pada pukul 3 petang, tak siap edit, jadi aku masukkan dalam list live streaming hari ini.

Pukul 8.45 malam, barulah datang video editor kata program tu dah siap edit, hrmmm. Kalau dia promise aku boleh siap masa tu, mungkin boleh lagi aku tunggu, tapi masalahnya aku dah siap2 masuk dlm list aku sebelum pkl 8 malam lagi, habis macam mana, kalau aku adjust mahu aku sangkut live aku, ingat transfer main petik jari kee..??

Ppeehh... Angin aku kejap. Apa-apa hal aku masukkan pada waktu yang sama ( jam 3 petang) esok hari. Sorryyy banyak- banyak...

Huhuhu...


- Posted using BlogPress from my iPhone

0 comments: