Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Monday, September 06, 2010

Betul ke ni 'TimeTable' Mr Imegresen... ?

Salah siapa.. salah website Imegresen kee atau memang mereka ni kerja ada jadual tapi tak ikut waktu piawai..?? Pagi tadi aku ke Imegresen Shah Alam, khabarnya dari mulut kawan aku (En Nahar) & website Imegresen 'kata' Sabtu-Ahad mereka kerja tapi separuh hari. Jadi aku pun ke pejabat Imegresen laa.. walaupun ikut plan aku, nak pegi hari Isnin. Ini laman web Imegresen tu punya info..




Haa.. Inilah kesahnya.. tapi takpelah, janji aku pergi dan tau situasi sebenar. Dan aku siap telepon Imegresen di Terminal 3 Lapangan Terbang Subang lagi pasal masa urusan pejabat imegresen tu. Hasilnya, tukang jawab telefon pun kata, yang buka ofis hari tu untuk urusan imegresen adalah di Shah Alam & Damansara.. haa.. apa dah jadi...

Hu Hu Hu...

0 comments: