Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Sunday, December 11, 2011

Sakit kepala... Apa nak buat ?

Sejak kebelakangan ni, aku sakit kepala je, lebih-lebih lagi sebelah kanan, masa dia berdenyut, hanya Allah sahaja yang tahu.

Minyak angin cap kapak, aku capai untuk dilumurkan sikit demi sedikit tempat aku sakit. Tapi kadang-kadang aku terfikir, adakah sakit ni datang nak bagi signal kepada aku, jangan solat mengadap jamban/bilik air, di rumah baru aku ni, aku pun rasa tak sedap jugak untuk buat macam tu, walaupun berada dalam posisi darurat. Aku ada alih posisi lain, lega la sikit sakit kepala aku.

Aku nak 'search' dalam internet salahkah aku buat macam tu. Isteri aku pun alami sakit yang sama, tapi logik sikit la pasal dia mengandung, 'bawaan budak'..

Hrrmmm.. Bersambung... 11/12/2011, 2:27ptg

0 comments: