Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Wednesday, December 14, 2011

Pot..Pet..Pot ..Pet mengenai kawasan baru aku @ Pangsapuri Mutiara Subang U5

Sekitar jam 10:30pagi, aku meniti perjalanan ke Ar Rahn Bank Rakyat Kota Damansara. Tidak lain dan tidak bukan, pasal aku nak 'cash' kan apa yang ada untuk menyelesaikan baki yang belum dilangsaikan dengan 'owner' asal rumah yang aku dah beli @ Pangsapuri Mutiara Subang, Seksyen U5, Shah Alam.

Ini peta aku ke Ar Rahn Bank Rakyat tu,..
Lepas ni aku nak explore kawasan lain pula di kawasan Kota Damansara ni. Sebenarnya banyak kemudahan yang ada di kawasan ni, cuma kena rajin je,.. Uhukk.. !!!

Tapi.. ada juga tapinya, kawasan ni banyak landskapnya tidak terurus, bila malam menjelang,.. hrrmm.. gelap gulita ditempat-tempat tertentu. Nanti aku akan siarkan dalam blog aku ni. Paling kritikal kawasan menuju ke Kompleks Pejabat Kerajaan Daerah Petaling,No. 1, Persiaran Atmosfera, Seksyen U5, 40150 Shah Alam.

Jika dari Bandar Shah Alam, menuju ke kompleks tu ikut jalan dekat, aduii.. lampu jalannya yang tak terjaga, rumputnya, sampah tepi jalan,.. macam-macamlah. Memang tak sedap mata memandanglah.. memanglah kawasan ini dalam perancangan nak di 'upgrade' kan tapi janganlah macam tak prepare langsung untuk upgrade kemudahan asas ataupun keselesaannya.. (Mana Ahli Majlis Zon 18 ni..)

Kompleks tu sebenarnya duduk belakang je pangsapuri yang aku tinggal sekarang. Keadaan tak ubah macam keadaan awal aku berada di Taman Batu 3, Shah Alam sebelum ni. Nanti aku papar sikit demi sedikit ye.. :)

0 comments: