Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Thursday, December 15, 2011

MBSA moga efektif responnya... sesapa nak complain ..jom !!

Hari ni.... Besday aku,.. hehehe,.. tapi bukan pasal besday yang aku nak celotehkan, tapi pasal benda lain. Aku baru-baru ni ada complain pasal kawasan sekitar aku yang baru ni. Ini ada 2 status aduan aku melalui MBSA dan ini 'gambarannya' ... (Klik gambar nak tengok dgn lebih terangg..)
Aduan terbaru, adalah pasal posting aku yang terdahulu, iaitu pasal kawasan kawasan ni (Seksyen U5) banyak landskapnya tidak terurus, bila malam menjelang,.. hrrmm.. gelap gulita ditempat-tempat tertentu (ke Kompleks Pejabat Kerajaan Daerah Petaling,No. 1, Persiaran Atmosfera, Seksyen U5, 40150 Shah Alam)

Status hari ni..
Respon dari unit ADUAN laju setakat ni,.. sekarang dari segi tindakan pulak.. :) Rasanya kawasan-kawasan lain perlu ada sistem macam ni di mana-mana negeri Pakatan Rakyat yang lain. Macam di Kelantan ke,.. hehehe..

0 comments: