Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Friday, May 07, 2010

Apabila rasa diri dah power sangat...

Apa nak kisah 'mamat' tu merapu...

Sana-sini, aku asyik baca dari jauh, apa yang Kickdafella merapu. Kisah dia dengan Husam, Tok Guru Nik Aziz, semuanya. Dua tiga kali aku nak gelak. Tak perlu tanya aku, tanya lah pekerja-pekerja PAS di luar sana, mereka tahu. Dalam benda ni, aku tak perlu ulas panjang, tanyalah pasukan Harakahdaily sekarang, mereka lebih arif dan tahu cerita sebenar. Aku sekarang sehingga takat mana 'mamat' tu boleh membebel.

Apabila rapat sangat dengan pimpinan, inilah jadinya, semua dalam kain pun tahu. Tapi tak selidik disebaliknya. Bila dah tiada apa-apa, mula cerita apa sahaja yang dia ingat untuk tundukan musuhnya.

Ini pengajaran untuk semua, bagus perkara macam ni berlaku sekarang, silap kalau berlaku dekat dengan pilihanraya, mungkin hari-hari sidang media akan difokus untuk layan cerita mamat tu sahaja, bazirkan begitu sahaja.

Kah Kah Kah... lihat diri sebelum meludah, nanti terludah muka sendiri.

0 comments: