Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Wednesday, May 19, 2010

Delete jee...

Lama aku tak tulis pasal kerenah cybertroopers yang merata di alam siber ni. Dulu masa muda-muda ada jugak la aku layan, tapi bila sampai satu tahap aku fikir tak guna layan mereka ni, menghabiskan bil internet dan tenaga untuk dijanakan ke jari-jemari kita untuk menaip, menjawab apa yang diserangnya, jadi merugikan masa.

Kali ini, aku perihalkan pasal mailbox website tv yang aku cakna sekarang. Punyalah banyak email dari 'mangkuk-mangkuk' tuh, tak letih ke diaorang ni, mungkin duit bertimbun menyebabkan diaorang rajin nak merapu. Hehe.

Maaf lah ye, aku delete dengan senyuman je apa yang korang hantar. Tak kesah lah. Hehhe. Apapun terima kasihlah kerana hantar email. Meriah sikit, tak boring. Tulisan dari dulu sampai sekarang takde fakta, banyak merapu. Opps. Sorry. Be gentleman la.

0 comments: