Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Monday, June 08, 2009

Apapun... Putih kata TG Nik Aziz putih la kataku...

Kenapa aku berpendirian demikian, kerana beliau adalah Menteri Besar aku, orang yang ada ilmu agama yang jauh lebih daripadaku, dan beliau telah memimpin negeri yang bernama Kelantan semenjak 1990 lagi. Pendek kata banyak yang beliau tahu dan tahu apa yang dilakukan.

Hujah ni aku pakai semenjak dulu lagi dan sebenarnya ramai kenalan aku yg sealiran politik dengan aku, tak suka dengan pendirian aku ni. Itu aku tak kisah sangat.

Kini aku kesahkan perjuangan PAS perlu diperkasakan dan terus dilandasan menentang dasar Umno-Bn. Mengenai pimpinan PAS yang gagal mendapat tempat di pusat, aku kira ini menjadi satu isyarat kepada pimpinan pas untuk perkuatkan kubu di Kelantan. Perbanyakkan pemimpin pelapis di Kelantan mengikut acuan TG Nik Aziz yang tampak berjaya.

Mungkin agenda TG Nik Aziz mahu pusat merasa apa yang telah di bentuk di Kelantan, namun kini ternyata usaha terbantut seketika, kini hanya boleh bantu dari luar.

Apapun TG Nik Aziz is The Best.


Sent from my iPhone

0 comments: