Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Wednesday, June 24, 2009

Catatan HUSM (4)

Catatan HUSM

Tarikh: 23 Jun 09

1. Isteriku hari ini boleh kembali ke rumah, namun cita-cita tak
kesampaian pasal Aiman dicheck mempunyai demam kuning yang TIDAK
membolehkannya pulang.
2. Jadi Aiman diletakkan di wad 1 Timur Belakang, wad di bangunan yang
tinggi tu. Disana hanya Ibu & Bapa sahaja dibenarkan melawat anak.
3. Apa yang bertuahnya, hari tu hanya 1 katil kosong itu ibu yang
ingin menemannya sepanjang Aiman mendapatkan rawatan intensif dibawah
alat berlampu biru tu.
4. Aku sebelum itu, dah settlekan bayaran untuk isteri dan anak aku
sepanjang dia di wad Topaz dan Baiduri. Selepas aku settlekan bil, aku
dapat surat hospital yang membolehkan anak aku buat surat beranak.

Bersambung...


Sent from my iPhone

1 comments:

Naim said...

Semoga Aiman cepat sembuh....

alhamdulillah, 'ala kulli haal..

-:)