Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Thursday, June 04, 2009

Rasmi sudah muktamar dewan pemuda pas pusat 2009

Seronok aku malam tadi apabila berpeluang ke muktamar berkenaan. Bukan apa, dulu di Ipoh... Kini di selangor, muktamar pemuda pula memang mempunyai nilai sentimental, apabila dibuat di Markaz Tarbiyyah Pas, Taman Melewar.

Tambah menyeronokkan, di situ aku jumpa lagi dengan kawan-kawan lama, sama macam dulu, cuma ada jugaklah yang 'buat muka' sikit.

Tapi aku tak kesah semua tu, dia seorang sahaja macam tu, yang lain hatta pemimpin tertinggi pun layan aku dengan baik bila bersua.

Yang paling terserlah adalah Timbalan Presiden PAS sendiri, Ustaz Nasharuddin Mat Isa. Dulu aku kenal dia masa banjir yang agak besar di Johor, satu ketika dahulu, aku naik Pajero dia, meredah banjir yang deras paras pinggang bersama dengan pemimpin Pas, Johor termasuklah Pesuruhjaya PAS Johor, Dr Mahfodz.

Bersua sahaja tadi perkataan pertama diucapkan, 'Apa khabar, lamo tok Jupo'.. Speaking kelantan tu.

Memang tadi harmoni dengan team IT Pas pusat dan ramai lagi. Cukuplah pot.. Pet... Pot... Pet aku pagi-pagi ni, esok muktamar dewan muslimat pula di Shah Alam... Aku tak pergi, kali ni wartawan yang pergi....

Wassalam


Sent from my iPhone

0 comments: