Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Monday, June 22, 2009

Catatan HUSM (3)

Catatan HUSM

Tarikh: 21 Jun 09

Jam 11.18 malam, isteriku berjaya letakkan Aiman dalam bekas 'berlampu biru' tu bagi tangani badannya yang kuning tu... Tapi aku rasa kesian pulak dia, kena duduk dalam alat tu 2 jam, tanpa baju... :(


Tarikh: 22 Jun 09

1. Hasil usaha isteriku untuk tidurkan babyku Aiman dalam bekas berlampu biru tu, akhirnya hari ini Aiman Kelihatan 'kebah' dari tanda kekuningan di tubuhnya, menurut doktor, jika semuanya Ok, isteriku dan Aiman boleh keluar hospital esok. :)
2. Hari ni aku ambil giliran jaga isteriku dan Aiman di wad, aku nekad untuk dapatkan kad peneman yang membolehkan aku solat dan mandi dlm balai peneman, akhirnya aku berjaya, walaupun tinggal 1 hari sahaja lagi aku jaga isteri dan anak aku di HUSM ni, tapi itu dah cukup puas bagi aku.
3. Namun yang hairannya, JAGA perempuan yang selalu bagi aku banyak masalah utk aku solat di balai peneman, banyak pula soalnya, tanya kenapa baru dapat, sebelum ni siapa tunggu dan banyak lagi, aikk.... yg dia byk soal kenapa??
4. Pasal Aiman, hari ni dia masih ada lagi simptom 'kekuningan' di badannya, isteri runsing kalau-kalau Aiman ditahan esok. Aku hanya berserah kpd Allah apa yang berlaku
5. Aiman juga macam garang je dgn aku, ishhhh... Tapi lama-lama dia ok dengan aku...heheh...

Bersambung....

Sent from my iPhone

0 comments: