Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Friday, June 26, 2009

Majlis kesyukuran & Mencukur jambul Aiman

Majlis kesyukuran & Mencukur jambul Aiman

Semalam dan hari ini aku ke merata-merata tempat untuk mengumumkan
majlis kesyukuran anak aku, untuk menjaga hati semua pihak aku panggil
semua kerabat keluarga yang terdekat dari kedua-dua belah pihak.

Itu satu perkara, satu lagi, aku buat persiapan untuk majlis itu, dari
segi masakan, hingga ke peringkat 'Belah Mulut'.

Hari ini selepas waktu subuh, semua dipastikan bersiap sedia untuk
memulakan majlis, sekitar jam 8.30 pagi, majlis bermula.

Aiman hari ini macam sebelumnya senyap je ketika majlis berlangsung.
Selepas adat belah mulut & sebagainya, maka bermulalah majlis makan.

Nampaknya semua under control dan ini membolehkan aku pulang ke KL.
Segala keputusan untuk pulang sebelum ini telah aku bagi tahu kepada
MR J, Alhamdulillah, Mr J sudah bagitahu pentadbiran keputusan aku
untuk pulang.

Untuk semua maaf aku tak inform korang bila aku balik, hanya MR J
sahaja aku bagitahu, kenapa? Pasal Mr J yang cukup sinonim dengan
gelaran Papa oleh rakan sekerja aku ini, begitu faham dan ambil cakna
apa yang berlaku ke atas aku.

Apa yang lebih penting, apa yang aku tulis ni untuk tatapan semua tak
kira rakan sepejabat atau pun para pelayar internet yang lain... Jika
ada yg tak baca, aku boleh print dan tampal di meja korang apa yang
berlaku (rakan sepejabat)

Sekian Terima Kasih.


Sent from my iPhone

0 comments: